Vajina Estetiği Nedir Güncel Bilgiler

Bozulmuş Kızlık Zarı Belirtileri

Bozulmuş kızlık zarı belirtileri gözlemlemek mümkündür. Kızlık zarı patlamasının en belirgin belirtileri ise bir damla ya da birkaç damla ya da nadiren de olsa biraz daha yoğun kanama gerçekleşmesidir. Aynı zamanda kasık bölgesinde yanma ve ağrı, vajinada yanma ve ağrı, dizlerde titreme (heyecan odaklı bir psikolojik etki) gibi birkaç belirti mevcuttur. Bu durumlar her kadında aynı işlemez. Fakat genel olarak bu belirtiler ile rastlanılır. Bazı kadınlarda kanama meydana gelmeyebilir.

Cinsel ilişkiden sonra birliktelik olmamasına rağmen ortaya çıkabilecek bu durum göz önüne alındığında kızlık zarı ne zaman bozulur gibi birçok soru sorulmaktadır. Cinsel ilişkiden sonra kızlık zarının bozulma belirtilerinden bahsetmek mümkündür. Kusurlu bir kızlık zarı belirtileri menstrüasyon belirtilerine benzer. Tek fark hafif ve kısa süreli kanamaların gerçekleşmiş olmasıdır.

Adet ağrısı olan kişilerde ağrının uzaması, iki ağrının birbirinden farklı olduğunu gösterir. Fakat hasarlı bir kızlık zarı belirtileri yalnızca bunlardan biri ile meydana geldiğinde ortaya çıkmaz. Vajinanın içinde yanma ve batma hissi görülürse kızlık zarının zarar gördüğü varsayılabilir.

Kızlık zarı farklı bir şekle sahiptir. Ortasında küçük bir delik bulunan küçük bir yapıdır. Vajinanın iç kısmı girişten hemen sonra ortalama 1,5 cm ile 2 cm arasındadır. Nadiren 3 cm mesafede olduğu da gözlenmiştir.

Kızlık zarını yok etmek için penisin en azından bu aralıklarla vajinaya sokulması gerekir. Bunun ile birlikte bu bozulma sadece cinsel ilişki yoluyla yapılmamaktadır. Vajinaya nüfuz ederek veya çarparak mastürbasyon yapan herhangi bir sert nesnede kızlık zarının bozulmasına neden olabilir. Kızlık zarı dikilmesi isteniyorsa kızlık zarının bozulup bozulmadığını öğrenmek için bir jinekolog ve doğum uzmanına danışmanız yeterlidir.

Bakirelik Bozulunca Neler Değişir?

Bakirelik bozulunca değişmeler meydana gelebilmektedir.  Kızlık zarı bozulduktan sonra birkaç damla pembe veya kırmızı kanama görülür. Bozulma bölgesinde küçük sızıntılar nedeniyle iç çamaşırlardaki lekeler ortaya çıkar. Lekeler 7-10 gün sürebilir.

Bazı kadınlar cinsel ilişki sırasında kanama yaşayabilir. Bunun dışında bazı kadınlar ise birkaç gün sonra kanama yaşayabilir. Kızlık zarının esnek olduğu durumlarda kanamanın meydana gelmeme ihtimali vardır. Yani bu tamamen kızlık zarının anatomik yapısına bağlıdır.

Bakirelik bozulmasında vücutta bazı değişimlerin meydana geldiği görüşüne sahip bir kültürümü vardır. Bu değişimlerin her ne kadar gerçekleştiğine inanılsa da kesinlikle böyle bir durumun gerçekleşmesi söz konusu değildir. Olduğu düşünülen belirtiler;

• Kalçaların genişlemesi
  • Kilo artışı
  • Yürümede değişiklik

Bu gibi etmenlerin gerçekleşmesi kesinlikle söz konusu değildir. Bakireliğin bozulup bozulmadığını bir doktora başvurarak öğrenebilirsiniz.

Kızlık Zarı Diktirme

Kızlık zarı antik çağlardan beri saflık ve saflığın sembolü olarak bilinmektedir. İlk gece kadın ve erkeğin birlikteliği sırasında kızlık zarından kan gelirse, kadının daha önce başka bir erkekle birlikte olmadığı ve bu nedenle saf olduğu kanısına varılır. Her ne kadar kültürümüzde bu düşünce yapısı olsa da kendi isteğiniz dışında kızlık zarı diktirme mecburiyetinde hissetmemenizi öneririz. Fakat bu gibi işlemleri gerçekleştirebilmek için bizlere ulaşabilir ve işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.