En Etkili Erken Boşalma Tedavileri

En etkili erken boşalma tedavileri için çeşitli tedaviler mevcuttur. Etkili tedavi sizlerin kişisel durumunuza bağlı olarak değişir. Stop-Start metodu ve sıkma tekniği gibi davranışsal teknikler, boşalmayı geciktirmenize yardımcı olmada etkili olabilir. Yatakta daha uzun süre dayanmanıza yardımcı olacak ilaç, krem veya cihaz kullanıyorsanız, olası yan etkiler ve tedaviye ne kadar devam etmeniz gerektiği konusunda doktorunuzla konuşmanız önemlidir.

En Etkili Erken Boşalma Tedavileri

Kafein veya alkolü azaltmak gibi yaşam tarzı değişiklikleri yardımcı olmazsa, erken boşalmayı etkili bir şekilde tedavi etmek için ameliyat tedavilerine başvurmanız gerekir. Erken boşalma için etkili olduğu gösterilen birkaç farklı cerrahi tedavi vardır.

Böyle bir tedaviye “lezyon tekniği” denir. Bu teknik, penis başının altındaki dokuda küçük bir lezyon oluşturmayı içerir. Bu lezyon, boşalmadan sorumlu olan sinir sinyallerini keser. Diğer bir cerrahi tedaviye “perineal kompresyon” denir. Bu tedavi sıkıştırma, boşalmayı geciktiren penise giden kan akışını engeller. Üçüncü bir cerrahi tedaviye “radyofrekans ablasyonu” denir. Bu tedavi, boşalmadan sorumlu sinirlerin bir kısmını yok etmek için kullanır.

Erken Boşalma Nedenleri

Erken boşalma birçok erkeğin karşılaştığı bir sorundur. Erkek ve partneri için sinir bozucu ve utanç verici olabilir. Psikolojik faktörler ve fiziksel faktörler dahil olmak üzere erken boşalma nedenleri mevcuttur.

Erken boşalmaya yol açabilecek psikolojik faktörlerden bazıları kaygı, stres, suçluluk ve depresyondur. Bu duygular vücutta gerginliğe neden olabilir ve erken boşalmaya neden olabilir. Erken boşalmada fiziksel faktörler arasında sinir hasarı, bazı ilaçlar ve penis yaralanmaları sayılabilir. Sizlerde erken boşalma sorununu yaşıyorsanız, nedenini belirlemek için bir doktora görünmeniz önemlidir. Sorunun üstesinden gelmenize yardımcı olabilecek tedaviler mevcuttur. Bu açıdan canınızı sıkmanıza gerek yoktur.

En Etkili Erken Boşalma Tedavileri

Erken Boşalma Cinsel İlişkiyi Etkiler Mi?

Erken boşalma, erkeklerin tahminen yüzde 25 ila 30’unu etkileyen en yaygın cinsel işlev bozukluklarından biridir. Her iki partner için de sıkıntı ve hayal kırıklığına neden olabilir. Erken boşalma cinsel ilişkiyi etkiler mi?

Cinsel Tıp Dergisi’nde yayınlanan bir araştırma, bunun doğru olduğunu gösteriyor. Araştırmada erken boşalması olan 456 erkeğe ve eşleri incelendi. İncelenen çiftlerin neredeyse yarısında erken boşalmanın cinsel ilişki üzerinde olumsuz bir etkisi olduğunu buldu. Çalışma katılımcılarından fiziksel zevk, duygusal yakınlık, iletişim ve genel ilişki doyumu gibi cinsel yaşamlarının farklı alanlarından memnuniyetlerini derecelendirmeleri istendi.

Erken boşalma olan erkekler, fiziksel zevk dışında tüm alanlarda koşulu olmayanlara göre önemli ölçüde daha düşük puan aldı. Eşleri ayrıca fiziksel zevk ve iletişim dışında tüm alanlarda erken boşalma olmayanlardan daha düşük puan aldı.