Penis uEtkili Penis Ameliyatları 2022zatma ameliyatı

Erken Boşalma Tedavisi Nasıl Olmalı? 2022

Eken boşalma tedavisi nasıl olmalı? 2022 günümüz itibariyle etkili bir düzeyde yapılabilmektedir. Erkeklerin yaşadığı cinsel problemlerden en çok karşılaşılan, erken boşalma sorunudur. Erken boşalma hastalığı genel olarak 4 dakikanın altında boşalma yaşayan bireyleri kapsamaktadır. Bu sürenin üstünde ki boşalmalar normal boşalma süreçleridir. Erken boşalma hastalığı; genetik veya fiziki etkenlerden oluşan bir hastalıktır.

Stres, aşırı alkol ve sigara kullanımı da bu hastalığı tetiklemektedir. Ancak günümüz teknolojisinde oldukça gelişmiş erken boşalma tedavisi bulunmaktadır. Genellikle penis boyutundan veya kalınlığından memnun olmayan erkeklerde erken boşalma sıklıkla görülebilmektedir. Bu nedenle penis ameliyatı olmak erken boşalma tedavisinin en etkili yollarından bir tanesidir.

Erken Boşalma Tedavisi ve Penis Ameliyatı

Penis yapısında iki farklı sinirler bulunmaktadır. Bu sinirler genel olarak penisin uç ve alt kısımda oldukça yoğun bir şekilde bulunmaktadır. Kısa olan penislerde bu sinirler normal penislere oranla daha sıktır. Bu nedenle cinsel ilişki sırasında sinirler hızlı bir şekilde uyarıldığından erkenden boşalma meydana gelir.

Erken boşalma sorunu kimi zaman penisteki aşırı hassaslaşma durumundan kaynakladığı bilinmektedir. Böyle durumlarda penis ameliyatı önerilmektedir. Çünkü penisteki aşırı hassasiyet sorunun giderilmesi sonrasında erken boşalmada da belirgin bir iyileşme durumu yaşanmaktadır. Bu da kaliteli bir cinsel hayatın ortaya çıkmasını olumlu yönde desteklemektedir.

Penis ameliyatı ile birlikte bu sinirlerden fazla olanı alınarak hem penis kalınlaştırma işlemi yapılır hem de erken boşalma  gerçekleştirilmiş olur. Ameliyat sonrasında yaklaşık olarak 2 hafta sonra tam olarak iyileşme olmaktadır. Ardından ameliyat sonrasında ki ilk cinsel ilişki de artık erken boşalma sorunun ortadan kalktığı hastalar tarafından gözlemlenecektir.

Ameliyat sonrasına mutlaka hekim izni olmadan kesinlikle cinsel ilişkiye girilmemesi gerekmektedir. Ayrıca penis ameliyatları sertleşme sorunu içinde oldukça iyi bir tedavi yöntemlerindendir. Özellikle son zamanlarda penis ameliyatının çok daha başarılı bir şekilde yapılabildiği bilinmektedir. Bu durumun oluşmasında tecrübeli bir doktorun tercih edilmesi önemli kazanımları da beraberinde getirmektedir.

Erken Boşalma Tedavisi  Ve Penis Ameliyatı Fiyatları

Genel olarak penis ameliyatlarının fiyatları hastanın penis yapısına ve penis ile ilgili soruna bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Nispeten erken boşalma tedavisi için penis ameliyatının fiyatları daha yüksektir. Ayrıca fiyatlar ameliyat sonrasında ki ek estetik ameliyatının yapılması ile orantılıdır. Genel olarak penis ameliyatlarında çok detaylı izler olmaz. Ancak çok ince olarak kısa çizikler olabilmektedir.

Ameliyat olan bireyler bu çizgilerin olmamasını talep ederlerse ek olarak estetik operasyonda yaptırabilmektedir. Tabi bu durumda fiyatlar bir miktar artacaktır. Öte yandan fiyatlar hekime ve kiniğe göre de değişiklik gösterebilmektedir. Eğer erken boşalma sorununuz var ise mutlaka önceden ayrıntılı bir şekilde araştırmanın yapılması ve konu ile ilgili detaylı bilgilerin alınması gerekmektedir. Böylece erken boşlama sorunun kalıcı bir şekilde giderilmesi de mümkün hale gelmektedir.