Güncel Penis Büyütme Yöntemleri 2022

Genital Siğil Ameliyatı Avantajları

Genital siğil ameliyatı avantajları ve çok daha fazlası için mutlaka yazımızı inceleyin. Genital siğil sorunu ile karşı karşıya kalan hastalarımız bu durumdan kurtulabilmek için bizlere başvurmaktadır. Bizlere başvuran hastalarımızın hepsi yapılan siğil işlemlerinden memnun kalarak, bu sıkıntılarından kurtulmayı başarmıştır. Sizlerde bu şanslı hastalarımız gibi sıkıntınızdan kurtulmak istiyorsanız, Google üzerinden bizlere ulaşınız.

Genital Siğil Nedir?

Genital siğiller, insan papilloma virüsünün (HPV) neden olduğu cinsel yolla bulaşan bir enfeksiyondur. Genital siğiller, cinsel organlarda ve anüste görülen küçük, etli büyümelerdir. Düz veya kabarık olabilirler ve pembe, beyaz veya ten rengi olabilirler.

Genital siğiller genellikle çıplak gözle görülemeyecek kadar küçüktür, ancak bir büyüteçle kolayca tespit edilebilirler. Ayrıca genital bölgede kaşıntı veya ağrıya neden olabilirler.

Genital siğiller, en yaygın cinsel yolla bulaşan enfeksiyonlardan (CYBE) biridir. Hastalık Kontrol ve Önleme Merkezlerine (CDC) göre, ilişki yapan her 4 kişiden 1’i hayatlarının bir noktasında genital siğillere yakalanacak. Genital siğiller reçeteli ilaçlar veya ameliyatla tedavi edilebilir.

Genital Siğil Kadınlarda Olur Mu?

Genital siğiller, cinsel yolla bulaşan bir enfeksiyon olan insan papilloma virüsünden (HPV) kaynaklanır. HPV çok yaygındır ve rahim ağzı kanseri gibi diğer sağlık sorunlarına neden olabilir. Bazıları genital siğillere neden olabilen farklı HPV türleri vardır.

Genital siğiller hem erkeklerde hem de kadınlarda görülür, ancak kadınlarda daha sık görülür. Dış cinsel organlarda veya vajina ve anüsün içinde oluşabilirler. Küçük veya büyük olabilirler ve düz veya yükseltilmiş olabilirler. Ağrılı olmayabilirler, ancak kaşınabilir veya kanayabilirler.

Genital siğilleri olan kişiler teşhis ve tedavi için doktora başvurmalıdır. Tedavi seçenekleri arasında ameliyat, ilaç tedavisi veya lazer tedavisi bulunur. Ameliyat en etkili tedavidir ve tüm siğilleri yok eder.

Erkeklerde Genital Siğil

Erkeklerde genital siğiller büyük bir endişe ve utanç kaynağı olabilir. Bununla birlikte, onları çıkarmak için ameliyat olmanın birçok avantajı vardır. Birincisi, genital siğillerden tamamen kurtulmanın tek yolu ameliyattır. Kremler veya onları dondurmak gibi diğer tedaviler onlardan yalnızca geçici olarak kurtulabilir. İkincisi, ameliyat nispeten hızlı ve kolay bir işlemdir. Genellikle bir saatten az sürer ve bir doktorun kliğinde yapılabilir.

Üçüncüsü, ameliyat çok etkilidir. Birkaç yan etki ile neredeyse her zaman tüm siğilleri ortadan kaldırır. Dördüncüsü, cerrahi genital siğiller için diğer tedavilerden daha ucuzdur. Kremler ve dondurmalar pahalı olabilir ve birkaç kez tekrarlanması gerekebilir.

Genital siğil ameliyatı olmanın birçok avantajı vardır. Bunlar aşağıdakileri içerir:

• Genital siğiller için mevcut tedaviler oldukça etkilidir ve çoğu hasta başarılı bir sonuç bekleyebilir.
  • Çok az iz kalır ve hastalar ameliyattan hemen sonra normal aktivitelerine devam edebilirler.
  • Genital siğiller büyük bir rahatsızlık olabilir ve onları ortadan kaldırmak kişinin yaşam kalitesini büyük ölçüde iyileştirebilir.
  • Cerrahi, minimum komplikasyon riski veya uzun vadeli yan etkiler ile güvenli ve kolaydır.

Genital Siğiller Neden Olur

Genital siğillerin birçok farklı nedeni vardır, ancak en yaygın olanı insan papilloma virüsüdür (HPV). HPV, cinsel temas sırasında bir partnerden diğerine geçebilen cinsel yolla bulaşan bir enfeksiyondur. HPV, cinsel organlarda, anüste veya boğazda siğillerin oluşmasına neden olabilir.

Genital siğillerin diğer nedenleri şunlardır:

• Herpes ve klamidya gibi cinsel yolla bulaşan enfeksiyonlar (CYBE).
  • Sürtünme veya çizilmeden kaynaklanan cilt hasarı veya tahrişi.
  • HIV/AIDS gibi hastalıkların neden olduğu immünosupresyon.

Genital siğiller, insan papilloma virüsünden (HPV) kaynaklanır. HPV, ciltten cilde temas yoluyla yayılabilen çok yaygın bir virüstür. Eşinizde herhangi bir belirti olmasa bile genital siğillere yakalanabilirsiniz.

Genital Siğil Ameliyatı Ve Genital Siğil Ameliyatı Avantajları

Genital siğil ameliyatının avantajı vardır. Birincisi, siğilleri yok etmenin çok etkili bir yolu olmasıdır. Ameliyatın başarı oranı yüksektir ve ameliyatı olan çoğu kişi sonuçlardan memnundur. Ayrıca ameliyat nispeten hızlı ve kolaydır ve genellikle uzun bir iyileşme süresi gerektirmez. Ameliyatın bir başka avantajı da, gelecekte genital siğil salgınlarının önlenmesine yardımcı olabilmesidir.

Genital Siğil Ameliyatı İyileşme Süresi

Birkaç farklı genital siğil ameliyatı mevcuttur. En yaygın olanı, siğillerin elektrik akımı (kriyoterapi) ile yakılarak yok edilmesidir. Diğer bir seçenek de siğilleri kesmek veya çıkarmaktır. Lazer cerrahisi de bazen kullanılır. Hangi yöntem kullanılırsa kullanılsın ameliyattan sonra bir miktar rahatsızlık ve şişlik olacaktır. Genital siğil ameliyatı iyileşme süresi kullanılan yönteme göre değişir, ancak genellikle bir ila iki haftadır.