Penis kalınlaştırma egzersizleri

Penis Kalınlaştırma

Penis kalınlaştırma operasyonlar erkekler üzerinde yapılabilen işlemlerdir. Vücudun farklı bölgelerinde estetik açıdan kullanımı gerçekleşebilen yağ enjeksiyonları, erkeklerde penis kalınlaştırma işlemi içinde kullanılabilir.

Burada penis, yağ enjeksiyonu sayesinde istenilen görüntüye getirilebilir. Penisinin inceliğinden şikâyet eden erkek hastalarımız, çeşitli yöntemler denerler. Bu yöntemleri defalarca kez yapmış ama buna rağmen sonuç alamamışlarsa, penis kalınlaştırma işlemini tercih ederek istenilen görüntüyü elde edebilirler.

Bu avantajı erkeklere sağlayan işlem yağ enjeksiyonudur. Bu şekilde penis kalınlaşır ve bu şekilde insanları tatmin eder. Bunun ile birlikte penis kalınlaşma işlemi her yaştan insana yapılır. Ancak bu operasyona girebilmek için en az olunması gereken yaş on sekizdir. Yani bu işlem için ergenliğin üstesinden gelmeniz gerekmektedir.

Çoğu hasta 18 yaş sınırlamasından şikayetçidir. Fakat burada siz hastalarımızın güvenliği için bu yaş gruplarında işlem yapamıyoruz. Çünkü belirli bir süre sonra vücut içerisinde sürekli olarak değişiklikler meydana gelir. Bu değişiklikler en çok 18 yaşına girmeyen kişilerde olur. 18 yaşından sonra vücut değişiklikleri devam eder ancak 18 yaşındaki gelişimden daha yavaş ve az olur. Bu yaştan sonraki hastalarımız kalınlaştırma işlemine girebilir.

Burada işlem sırasında problem yaratabilecek bir diğer kişiler de yaşlı gruptur. İleri yaştaki insanların cildindeki gerginlik her geçen gün azaldığından, bu tür estetik operasyonlar tam anlamıyla hastayı tatmin etmeyebilir. Yaşlı hastalarımızın mutlaka bunu bilmesi gerekir.

Penis Kalınlaştırmada Hastanın Şekil Ve Büyüklüğü Seçmesi

Penis kalınlaştırma işleminde hastanın şekil ve büyüklüğü seçmesi pek mümkün değildir. Burada hemen hemen her erkeğin beklentisi aynıdır. Nasıl bir görüntüyse sahip olmak istediklerini tahmin etmek pekte zor olmamaktadır. Fakat burada hastalarımızın bilmesi gereken önemli etmenlerden biri, her insanın penislerinin yapılarının farklı olmasıdır. Burada penisinizin anatomi yapısına göre gerekli işlemler yapılır.

Penis Kalınlaştırma Ameliyat Süresi

Penis kalınlaştırma ameliyat süresi hakkında net bir süre söyleyemeyiz. Her hastamızın penis yapısı farklı olduğu gibi, yapılacak işlemlerde faklıdır. Bu sebepten dolayı her hastamıza ayrılan sürelerde değişiklikler yaşanır.

Yaklaşık olarak bu sürenin 1 ve 3 saat olduğunu söyleyebiliriz. Genel olarak hastalarımızın tedavisi bu saatler arasında biter.