Erken boşalmanın nedenleri

Erken Boşalmanın Nedenleri 2022

Erken boşalmanın nedenleri detaylıca araştırıldığında farklı kriterlerin karşımıza çıkması gayet olağandır. Erken boşalma kimi zaman psikolojik kaynaklı ortaya çıkıyor olsa da fiziksel rahatsızlıklardan dolayı erken boşalmanın yaşanıldığı da bilinmektedir. Burada erken boşalmanın nedeninin isabetli bir şekilde yapılması, tedavi noktasında önemli kazanımları da beraberinde getirecektir.

Günümüzde birçok erkeğin cinsel açıdan sorun yaşadığı problemlerin başında erken boşalmak gelmektedir. Bu durum hem erkeği hem de partnerinin cinsel olarak birçok ek cinsel probleme itmektedir. Ayrıca birçok erkeğin psikolojisini de bozmaktadır. Erken boşalmanın nedenleri genel olarak şu şekildedir.

Cinsel deneyim eksikliği, partner ile ilgili düşünülen negatif algılar, aşırı derecede heyecanlanma ve stres. Ayrıca nadir olarak olsa da bireyin kendini eksik görmesi, depresyon ve zihinsel sorunlarda erken boşalma hastalığına sebebiyet verebilmektedir. Bu hastalığa sahip olan bireyler mutlaka uzman hekimler tarafından muayene edilmeli ve uygun tedavi yöntemleri izlenerek tedavi olması gerekmektedir.

Öte yandan erken boşalma kendi kendine iyileşecek bir cinsel rahatsızlık değildir. Bundan dolayı profesyonel anlamda bir destek almak, bu tür sorunların giderilmesi için şarttır. Burada erken boşalmanın nedeninin net bir şekilde tespit edilmesi gerekmektedir. Kimi zaman penis büyütme ameliyatı erken boşalmanın giderilmesinde etkili olabilmektedir.

Erken Boşalmanın Nedenleri ve Tedavisi

Günümüz teknolojisinde erken boşalma tedavisine geçilmeden önce ilk olarak erken boşalmanın nedenleri araştırılır. Erken boşalmanın nedeni hasta üzerinden tespit edildikten sonra tedavi aşamasına geçilmektedir. Genel olarak tedaviler şu şekildedir. İlaç tedavisi, egzersizler, uygun jeller ve penis uzatma ameliyatıdır.

Genel olarak en çok tercih edilen tedavi yöntemi cinsel organın büyütülmesidir. Erkek cinsel organının büyütülmesi ameliyatında penis içerisinde ki bazı fazla olan sinirler kesilir. Bu sinirler cinsel ilişki sırasında bireyin hiçbir şekilde his kaybına neden olmaz. Aksi halde fazla sinirlerin alınması ile birlikte penisin uyarılması gecikir ve erken boşalmanın önüne geçilmiş olunur.

Erken Boşalmanın Nedenleri İle Biyolojik Olarak Erken Boşalma

Erken boşalma problemi yaşayan erkekler genellikle fiziki nedenlerden dolayı bu problemi yaşamaktadırlar. Ancak erken boşalmanın nedenleri arasında çok nadir olsa da biyolojik etkenlerde bulunmaktadır. Bu etkenler genel olarak şu şekildedir. Diyabet, hormon bozukluğu ve prostat…

Diyabet hastalığı genel olarak erkeklerde penis sertleşme problemlerine yol açmaktadır. Ancak son yıllarda yapılan araştırmalara göre erken boşalma problemine de yol açtığı ispatlanmıştır. Diyabet hastası olan kişiler erken boşalma probleminden kurtulması için mutlaka penis ameliyatı olması gelmektedir. Bu sayede bir nebze bu hastalığın önüne geçile bilinmektedir.

Öte yandan hormon eksikliği ve prostat hastalıkları da penis iç sinirlerini tetiklediği için tek tedavi yolu penis ve mesane ameliyatlarıdır. Ameliyat kararı vermeden önce mutlaka uzman bir hekim ile ameliyat aşamalarının konuşulması ve ek destek alınması hastalar için önerilmektedir.